Synchro Cup - Reisverslag uit Loano, Italië van Marieta Rosendaal - WaarBenJij.nu Synchro Cup - Reisverslag uit Loano, Italië van Marieta Rosendaal - WaarBenJij.nu

Synchro Cup

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieta

24 Maart 2009 | Italië, Loano

Hoi allemaal!!


Alles goed met jullie?

Met mij gaat het steeds beter!
De trainingen houd ik al beter vol dan op het begin,
maar ik word er nog steeds moe van =|


Volgende week is mijn eerste wedstrijd!! (Synchro Cup)
Ik mag mee naar Loano,
dat ligt in Italië (helemaal links, stuk boven Monaco).
Ik ga daar meedoen met de techniek,
we zullen zien of ik vooruit ben gegaan..
Dinsdag vliegen we, en de maandag erna komen we terug.
Ik hoef alleen op vrijdag te zwemmen,
dus er is superveel tijd om de stad te bekijken en zo!!
Daar verheug ik me al op!

Als ik twee dagen terug ben van Loano,
vliegen we alweer naar Cyprus!
Dat is geen wedstrijd, maar een trainingskamp!
Het duurt ongeveer twee weken geloof ik.

Er staan alweer veel reizen voor de deur=)
Ik heb er echt zin in!!


Op school gaat het ook best wel goed.
Ik snap alleen helemaal niks van wiskunde,
(in Nederland had ik wiskunde A, en hier doen ze alleen wiskunde B).
Dat is nogal lastig..
Mijn aardrijkskunde leraar is supersaai=|
Dat is echt moeilijk om op te letten!
Maar de andere leerlingen zijn heel erg gezellig,
en dat is ook het belangrijkste!!

Na Cyprus kom ik miss naar Nederland,
misschien is er tijd om elkaar dan te zien!!


Veel succes volgende week op school/werk,
ik zal aan jullie denken vanuit Loano(H)!!



Doei!
Groetjes, Marieta


PS: Kim&Marie, sorry voor de late reactie:$
Het was afgelopen week een beetje druk hier..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Loano

Mijn eerste reis

Trainingsstage synchroonzwemmen

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2009

Synchro Cup

07 Februari 2009

Aankomst
Marieta

Actief sinds 19 April 2009
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 4014

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 17 April 2015

Tweede reis: Oulu, Finland

08 Februari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: