Aankomst - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Marieta Rosendaal - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Marieta Rosendaal - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marieta

07 Februari 2009 | Oostenrijk, Wenen

Haaai daar in Nederland!


De eerste week in Oostenrijk is voorbij=) !!

Het was best leuk allemaal,
maar ik ben erg blij dat het nu eindelijk weekend is!

Gisteren was er hier op het terrein een handbaltoernooi! (Oostenrijk - Denemarken óf Zweden (Dat weet ik niet meer))
Van de championsleague=) of zo
Ik was daar met een synchroonzwemster, Lívia, en een paar handballers naartoe gegaan (maar die handballers zijn we uiteindelijk kwijtgeraakt:P).
Het was wel heel leuk!
Ik had nl nog nooit een handbalwedstrijd live gezien!
Een paar foto's heb ik geprobeerd te maken, maar ze zijn allemaal mislukt.. De camera bewoog steeds
Helaas
Wel heb ik er een paar in de bijlage gedaan, om jullie toch een idee te geven hoe het was (gaaf(H))!!

Verder is het nu dus eindelijk weekend en ga ik heerlijk rustig aan doen.
(Op zondag hebben we nl geen training).

Het is helaas 's weekends nogal saai hier,
want bijna iedereen is naar huis..

Ik hoop dat de Brabantse morgen goed gaat bij jullie=)!!
Ik zal aan jullie denken!!
Veel plezier!
en succes


Maar nu ga ik iets anders doen.

Tot snel
xxmarieta

  • 19 April 2009 - 16:06

    Ilse:

    Ow hartstikke leuk!!
    Heel veel succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Mijn eerste reis

Trainingsstage synchroonzwemmen

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2009

Synchro Cup

07 Februari 2009

Aankomst
Marieta

Actief sinds 19 April 2009
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 4011

Voorgaande reizen:

05 Januari 2015 - 17 April 2015

Tweede reis: Oulu, Finland

08 Februari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: